Några svar på frågor ifrån frågestunden ;)

ebba om Frågestunden är igång nu xD:
1. vilket är ditt favoritplagg?
2. Din favoritfärg?
3. Favoritmat?
4. det värsta du vet?

Jag:
1.Det är nog linne o underkläder ;)
2.Haha kina mat o kebab :)
Kinamat
3.Folk som inte talar sanningen och otroghet och tjejer som försöker splittra på ett förhållande. Och killarnas ex..

Lisa om Frågestunden är igång nu xD:
Hur många år är du?
Vad har du som intresse?
Vad gör du på fritiden?
Vad använder du för platttång om du använder en?
Vars beställer du kläder ifrån? :-)

Jag:
1. Jag är 15 år men blir 16,den 20september :)
2. Jag älskar mode,musik och barn ;)
3. Jag dansar,sjunger och är med mina vänner.
4. Jag brukar använda Babyliss plattång ;)


5. Jag beställer kläder ifrån Nelly.com,H&M.se o många fler :)


isabelle om Frågestunden är igång nu xD:
superfinblogg!

när jag ändå kikade in så kan jag väl fråga frågor!

*hur gammal är du?

* favorit artist?

* favvofärg?

* vart bor du?

* har du pojkvän/flickvän? :)

* hur många läsare har per dag ungefär?

Jag:
1. Jag är 15 år men blir 16 snart.
2. Min favorit artist är nog 50cent o många fler. :)


3. Det är havsblå,lila o röd och många fler.
4. Jag bor i Stockholm.
5. Jag har en pojkvän haha. :)
6. Ingen aning olika per dag :P

Niles om Frågestunden är igång nu xD:
Hej, allt bra?

Jag:
Hej på dig,allt är bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback