Solat=CHECK√

Nu kom man hem efter man har solat o stekt i ett solarium i 30min :) Känner mig helnöjd för jag har fått rejält med färg :) :P Så om 1timma hoppar man in i ducshen,för då har färgen lagt sig ordentligt. Jag mår bara bra just nu och funderar på att börja kolla på resor till vintern eller nästa år :) Funderar på att vilja åka till Hawaii,Ibiza eller Barcelona eller Rio :D Men vi får se vad som sker,enligt mamma så ska vi åka någonstans nästa år under sommaren men det är en annan femma om det kommer hända? Ni kanske har några förslag på resor o platser jag kan åka till? Tryck till skriv en kommentar då annars :) Vi hörs senare.
Pussar och Kramar //Steffie♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback