Be yourself and no other person

Jag bryr mig inte om dina åsikter?
Jag bryr mig inte om dig?
Varför ska jag bry mig om du säger falska saker eller går runt o snackar?
Jag vet i alla fall sanningen om mig o vad jag gjort eller gör?
Jag lever mina dagar som dom kommer och tar inte åt mig om du säger något om mig till någon?
Jag är inte en tjej som går runt som du o leker som en lågstadie-elev i skolan,
o knuffas för att man vill bråka?
Jag är vuxnare och mognare än så och betydligt mognare o vet hur man beter sig,
o uppför sig i skolan. Jag har respekt o hänsyn till andra som jag bryr mig om men inte du,för du vet inte vad det är ännu? Utan du beter dig som en liten unge som leker i sandlådan och har ingen respekt eller hänsyn till någon,utan leker bara någon? Sluta vara det och var dig själv istället så får du se hur många som ändrar sina åsikter om dig.
Som sagt ta inte efter någon annans stil,utan var dig själv .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback