2011-08-24

FÖRLÅT mig för att ja inte bloggat så mycket just nu,men plugget har varit så mycket att göra :) Jag mår i alla fall inte så bra just nu men jag kämpar. Jag har just nu kommit hem efter en hur jobbig dag som helst i skolan. Jag har varit på UMO med min tjej kompis och det gick bra :) Har också fått en ny telefon och tro mig är glad över att jag fick den ;) Kommer tyvärr ha 2telefoner pga den jag fick är med TELIA abonomang. Men det blir väll kul haha ;) Jag kommer imorgon att dra till UMO på morgonen för samtal med mammsen efter det blir det en fika eller lunch med henne,vi måste prata jag och hon. Men i alla fall ikväll blir det nya naglar också :P Vi får se vad det blir för färg eller så blir det bara fransk manikyr :) måste också åka in till min bonusmormor och gå förbi hennes jobb så jag kan jobba där 2gånger under helgerna :) Snällt utav henne att hon erbjuder ett sånt jobb till mig,hon jobbar på ett SPA :) Älskar allt inom SPA och hon är sjukgymnast så det är ett + i kanten :) Men nu ska jag ta och gå sola sen blir det naglar :) Vi hörs senare ikväll.
Pussar och Kramar //Steffie♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback