2011-08-16

Idag är man barnvakt haha,men det kommer säkert bli kul,eftersom det bara är jag och min lilla syster. Jag mår inte så bra idag o jag vet inte vad det beror på. Jag ska till vårdcentralen imorgon och då får vi se vad problemet är,för jag har haft ont i huvudet nu till och från,mår illa hela tiden o jag känner mig spyfärdig direkt efter jag har ätit något. Men vi får se vad problemet är :O Annars är det lite upp o ned för mig. Jag ska gå o prata med någon nu i höst också,för jag bär så mycket på mina axlar som är jobbigt för mig. Men nu blir det att umgås med lilla syster sen blir det att dra och ha träning/dans,men mina elever  :) Vi hörs snart.
Pussar och Kramar //Stefffie♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback