2011-08-10

Jag vaknade klockan 07.38 idag men skulle gått upp 8min tidigare :) Men jag gick upp då i alla fall och hoppade in i duschen o hade hårinpakning i håret 20min,o nu är håret lent o fint. Efter det så åt man frukost. Pappa släppte av mig på Stationen så jag åkte in till T-Centralen och träffade Ellie,Aline o deras pappa. Don tog tåget vid 12.10,så efter det stack jag hem igen. Så nu sitter jag här. Ikväll så ska man sola o kolla film :) Ska däreomt då försöka planera in min födelsedag o vart jag ska vara när den sker? För det är 1månad o 2veckor kvar tills jag blir 16 :) Jag gillar att vara klar o planerad i tid så jag vet vad som sker,så jag slipper bli stressad? Men det är ju ändå hela tiden. Nu ska jag dra iväg vi syns senare :P
Pussar och Kramar //Steffie♥
Tumblr_lpprkdpjwx1qmo6hxo1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback