2010-08-12

God morgon Sverige eller vad ska man säga?? :D Jag vaknade på ett härligt humör idag och ifrån ingenstans så är jag överlycklig :)? Hahaha det kanske beror på att min älskling kommer hem på Onsdag? Har saknat han så himla mycket,att jag t.o.m har gråtit :O Men jag längtar till jag åker ner o får träffa min underbara :) Jag vet redan vid vilken tid jag ska åka också. Så det blir bra,eftersom vi också ska gå runt under Augustifesten? Så det blir nog bra om jag är där till 13.30 eller tidigare? Det är han som bestämmer :) Jag kommer idag att träffa några kompisar sen drar man hem och umgås med familjen :)
Imorgon så kommer vi åka hem till min mormor och fira min bomusmamma och alla andra kommer vara där :) Vilket blir kul,kanske blir ett dopp i vattnet sen med små syksonen och säkert Tobbe också :P Men efter det får vi se vad som sker? På Söndag ska vi åka till min bonusmammas faster i Hammarby sjöstad och hälsa på :) Men aja hoppas ni mår bra så syns vi sen..
Pussar och Kramar //Steffie♥
Beach-dress-floral-girl-light-favim.com-121337_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback