Till dig <3333

Du är den som fick mig att le hela tiden när jag inte var på humör.
Du är den mest underbaraste killen jag någonsin har träffat och du får mig alltid att tänka positivt och det finns ingen som är som du! Finns ingen som är som den speciella killen som visar så mycket som är så obeskrivligt bra.. Vi är otroligt lika varandra vilket är bra.. Jag vet inte vad jag ska säga men du är helt underbar och söt.. Jag tycker du är söt,snygg,het och helt otrolig. Dina ord värmer mitt hjärta hela tiden och det får mig att gilla dig. Första gången jag såg sig i ögonen så visste jag att du var den som skulle få mig glad o må bra om jag mådde dåligt,du är den som fick mig att kliva upp ur sängen idag och kämpa.. Jag har alltid varit mig själv och det har du också,det är läskigt att vi är lika varandra men jag tycker det är bra... Du säger att du inte är snygg och allt,men det handlar personligheten,och jag älskar din peronlighet. Du är snygg men du säger nej vilket får mig att vilja bevisa det för dig. Och tro mig du kommer få det beviset och då kommer du vara tyst och säga tack gumman.. Jag önskar att jag kunde vara med dig nu och säga det till dig,till dina bruna vackra ögon som säger mer än 1000ord baby. Saknar dig och ditt leende och speicellt ditt skratt som får mig att skratta själv.. Denna text är till dig baby och du finns i mitt hjärta livet ut<33333




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback